fbpx

מחקר ראשון מסוגו מוכיח ש-80% מהצרכנים מעדיפים לקנות מותגים עם משמעות, גם רגשית ופיזית

בואו נקפוץ ישר לנתונים:
מחקר ענק של פורטר נובל בארה"ב מציג
ש90% מהאמריקאים מרגישים חיבור חיובי, 89% בוטחים ו-86% ישארו נאמנים למותגים אשר מגשימים מטרות חברתית וסביבתיות לצד הרווח הכלכלי

המחקר הייחודי בחן לא רק את התשובות השכלתניות אלא גם תגובות פיזיולוגיות וביטויים רגשיים של המשתתפים במהלך המחקר, זאת במטרה לבחון את ההעדפה העולמית ההולכת וצומחת לארגונים ומותגים אשר בחרו לפעול בניגוד לנורמה הכלכלית המרכזית ולפעול לא רק למטרות רווח כלכליות אלא גם לפיתוח והטמעת משמעות (Purpose) בארגון והשגת מטרות ויעדים בהקשר של שמירה על הסביבה ודאגה לעובדים, הקהילה וכלל מחזיקי העניין.

המחקר הוא המשך ישיר לנתונים שפורטר/נובלי פרסמו ב-2018, בהם הציגו את המגמות החדשות בשוק והפעם הציגו באופן ישיר נתונים מעודדים על סולידריות, תחושת גאווה, הפצה ויראלית בהיקף גדול פי 3 בממוצע והגדלת מעגלי הרכישה למותגים.

במילים פשוטות – שילוב שורות רווח חברתיות וסביבתיות בעשייה העסקית של הארגונים מובילה לצמיחה ושגשוג בטווח הארוך.

שניים מהנתונים המסקרנים במחקר מציגים את העובדה ש79% מהצרכנים מרגישים דחף לתמוך ולקדם את המותגים שחשובים להם ו-76% שיתפו כי רכישה וקידום של מותגים אלו מסייע להם להרגיש חיוניים וחלק מהשינוי העולמי, כלומר תחושת משמעות משל עצמם.

המחקרים והנתונים האלו משקפים לנו מציאות כלכלית חדשה ומציגים כי עכשיו, יותר מתמיד, ארגונים שיפתחו אסטרטגיית purpose יזכו ליציבות וצמיחה כלכלית.

לנתונים מסקרנים נוספים ודוגמאות הקליקו למאמר המלא